fredag 29. april 2011

Brudesmykke

27.4.11

9 klasse kom på besøk og da måtte vi jo lage noe fint som de kunne se, og få en titt på hva vi gjør her på skolen i dette faget. Vi fikk temaet bryllup, lage noe til brudekjolene som Læreren vår hadde med, noe til brudgom, brudepike eller brudesvenn. Også kunne vi lage dekorasjoner.

Jeg valgte og lage noe annet, så jeg laget et smykke til bruden istede for en bukett.

Førts tok jeg Vaier og snurret de på en måte som en S, etter å ha laget mange sånne festet jeg alle sammen i Myrthetråd. Dette tok lang tid! Etter formen var ferdig fant jeg Grenroser (rosa) og en Orkide (grønn). Limet de fast med Floralim, prøvde med ståltråd først men de bare hang og satt ikke riktig.
Da jeg prøvde den på satt den bra, ingenting datt av og smykket satt bra inntil brystet. Ganske fornøyd med resultatet! :)




























slutt resultatet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar