fredag 29. april 2011

Flaskepynt

28.4.11

I dag var 9 klasse til skolen vår for å få masse info om vgs. Når læreren våres sto og snakket om hva vi gjorde her skulle vi stå bak på verkstede å jobbe med hva vi ville.
Jeg ville lage noe annet enn dekorasjon og bukett så da laget jeg Flaskepynt.
Først tok jeg Vaier for å lage en form, så hentet jeg steelgress og tvinett det inn i formen, så limet jeg Grenroser ( rosa) og orkide (hvit) på den første jeg lagde, satte også på lenker med lilla perler på for og pynte opp. 
På den andre jeg lagde laget jeg to hjerter på samme måte, med vaier og tvinett steelgress rundt. Brukte bare hvite Ornithogalum  og limet på, og brukte lenker med hvite perler.













slutt resultat på nr 1


sluttresultat nr 2




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar