torsdag 24. mars 2011

PFO 2.


Her er forsettelsen på oppgaven vi hadde for en stund siden, resten av den filmen der vi skulle pynte kantinen eller andre steder her på skolen. I dag jobbet jeg med og få den ferdig, det er den Grønne hatten med blomster oppi, der brukte jeg salal, seropegia, germini, voks, nelikker og pistasje. Det ble også bestemt av hele klassen at vi skulel pynte gangen (oppholdsrommet) uten for klasserommet våres.

Det første jeg måtte gjøre var og finne en vase som passet oppi hatten, når jeg fant en som passet måtte jeg også finne en vase til som kunne legges under, så den første vasen kom lengere opp. Og for at vasene ikke skulle dette ut måtte jeg feste med tykk ståltråd under hatten, som er vist på bilde under.  




vasen fikk plass akkurat oppi!




Her venter vi spent på at Oasisen skal trekkes opp med vann!



Da var det og få plasert Oasisen oppe i vasen, passe på at den ble høy nok og få plass i skålen





Her er arbeidsplassen, med alt jeg trenger av blomster og grønt. Her seg du salal, seropegia, voks, germini, nelikker og pistasje.




Alt grønt er satt i og da er det blomstene sin tur.





Ferdige resultat

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar