torsdag 19. mai 2011

Oppgave i Formal

Vi fikk i oppgave i og lage noe formal, hva vi ville lage var opp til oss. så jeg besteme meg for å lage en høy dekorasjon med Alium (lilla kuler) og Craspedia (gule kuler).
I et formalt arbeid skal det være få sorter av blomster og det skal være konstraster, mine kontraster her er lilla og gul, som er tatt fra ittensfargesirkel der gul og lilla er ovenforhverandre.
Arbeidet er det kontraster av runde former.

Føst startet jeg med og finne noe grønt å ha nede i skålen, først fant jeg et stort blad og satte i den, men syns det ikke ble noe fint, alt ble skeivt pluss at mye av oasisen syns, så jeg startet på nytt. Da fant jeg frem noen litt mindre blader istede, og fant frem enda flere craspeia til å dekke mer av oasisen nederst.
Her er resultatet:


skisser





slutt resultatet :



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar