fredag 6. mai 2011

Komfirmasjon

Har mye bestillinger nå fremover til konfirmasjon, og i dag har vi drevet med akkurat det.

Jeg tok på meg oppdraget med å lage en dekorasjon til en gutt på ett gavebord. Den skulle være høy med lilla blomser for de hadde lilla tema, den skulle også stå i en rund skål.

Føste gangen jeg prøvde ble det ikke bra nok, blomstene sto for tette og var skeivt, så oasisen ble veldig hullette derfor måtte jeg bytte til ny og starte på nytt.
På den andre startet jeg først med og sette oasisen på langs for å ha en stor overflate til å stikke blomstene i. Der etter startet jeg å sette inn alt det grønne, letherleaf, muskari og ruskus. Så laget jeg forskjellige lengder på Allium (lilla kuler) så satte jeg inn mer lilla blomser som lisantus, også noen samme i hvite. Nederst i den runne formen satte jeg inn noen Margaritter og Muskari. Dette er ett dekoratift arbeid.

sånn ble resultatel


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar