søndag 19. desember 2010

17. Des

jeg og Marthe hadde ingen praksisplass på torsdager så vi måtte være på skolen disse dagene mens de andre var ute i jobb. så vi fikk egen oppgave der vi skulle lage et julebord til 12 gutter. vi løste oppgaven med fargene rødt, grønt, hvit og svart for det følte vi passet til gutter. Siden det var et langbor laget vi flere dekorasjoner, to små som skulle være på siden og en stor i midten :) sånn ble dette:

her står jeg og lager til det grønne i en av de små dekorasjonene, få det i en fin rund form.


her er det feridige resultete med blomster og kastanjer. 


 her gjør jeg borde klart til at "gjestene skal komme" jeg tok med røde dekktalerkner for jeg pynte opp borde mer enn bare blomstene.


 her er det helt ferdige resultetet, men lys i dekorasjonene, glass og bestikk.



på borde skulle vi egentlig ha servietter på alle talerknene, grønne og røde. så lagde vi til en meny over hva de fikk og spise og hva de fikk å drikke på.  


slutt a gitt! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar